- abcd efgh ijkl mnop qrst uvwx yz
در شرایط کنونی که کشور ایران توسط اکثر شرکت های مطرح در جهان، تحریم شده است،
خرید و فروش لوازم خانگی، به امری بسیار دشوار تبدیل شده است.
در این میان، برخی مراکز معتبر وارد کننده ی لوازم خانگی در سراسر کشور، اقدام به ارائه ی اجناس دارای ضمانت و گارانتی اصالت کالا، نموده اند.
لذا در صورتی که فروشندگان لوازم خانگی به دنبال تهیه ی محصولات اصل و دارای کیفیت هستند،
لازم است از شرکت های معتبر وارد کننده ی لوازم خانگی، نیاز خود را تامین کنند.
اگر شرکتی در زمینه ی فروش لوازم خانگی دارای شهرت و مقبولیت بالایی در میان مردم باشد،
به راحتی می تواند بازار عرضه ی محصولات متنوع را در دست بگیرد.
در این میان شرکت صدرا پاسارگاد قشم، یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده ی انواع لوازم خانگی بوده و محصولاتی از جمله
انواع ماشین لباسشویی، اجاق گاز صفحه ای،جارو برقی و لوازم جانبی آن، ماشین ظرفشویی، یخچال های متنوع
و هزاران محصول دیگر، در این شرکت به فروش می رسد.
این شرکت بسیار خوش نام، جهت فروش لوازم خانگی خود، از خدمات و پشتیبانی پس از فروش زیمنس( برند بسیار معتبر آلمانی) بهره مند می باشد.
برند زیمنس، دارای بیش از 30 سال سابقه در زمینه های ارائه ی خدمات پس از فروش لوازم خانگی، عرضه ی گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا،
ارائه و تهیه ی لوازم جانبی وسایل خانگی، می باشد.
لذا شرکت صدرا پاسارگاد قشم، به یکی از بهترین مراکز فروش لوازم خانگی تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت صدرا پاسارگاد قشم و شرایط فروش لوازم خانگی و خدمات برند زیمنس، می توانید به آدرس www.spq.co.ir مراجعه کنید.
فروش انواع لوازم خانگی
به دنبال خروج اغلب نمایندگی های برند های برتر جهان از ایران، بازار افراد سودجویی که به دنبال فروش لوازم خانگی درجه دو و سه،
با قیمت اجناس درجه یک هستند،گرم شده است.
لذا در صورتی که به دنبال خرید یا فروش انواع لوازم خانگی می باشید، لازم است ابتدا در رابطه با اصالت کالای خریداری شده
و مواردی همچون: خدمات پس از فروش آن، اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.
نمایندگی های فروش و عرضه ی لوازم خانگی، به خوبی می دانند که ارائه ی خدمات پس از فروش و گارانتی برای محصولات عرضه شده، برای مشتریان بسیار مهم است.
لذا این مهم را به عنوان یک پوئن مثبت برای کسب رضایت مشتری و به دنبال آن کسب سود بیشتر، مورد توجه خاصی قرار می دهند.
فروشگاه عرضه لوازم خانگی
فروش لوازم خانگی توسط برند زیمنس، از طریق روش های خرید حضوری و آنلاین، صورت می گیرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح پاندمیک،
لوازم خانگی siemens، توسط کارشناسان مجموعه به صورت آنلاین در سایت شرکت معرفی شده و مشخصات دقیق هر محصول به همراه قیمت کاملا به روز آن،
در سایت ثبت می شود.
لذا افراد می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را بررسی کرده و در رابطه با نیاز خود بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند.
فروش لوازم خانگی زیمنس، همچون انواع جاروبرقی، اسپرسو ساز، چرخ گوشت، همزن برقی و هزاران محصول دیگر،
در فروشگاه های معتبر عرضه ی لوازم خانگی و به صورت حضوری نیز، صورت می گیرد.
نمایندگی زیمنس در تهران
مجموعه نام آشنای زیمنس، یکی از برندهای معتبر کشور آلمان می باشد. ارائه ی خدمات پس از فروش زیمنس، توسط افراد متخصص و مجرب انجام می گیرد.
سابقه ی فعالیت های زیمنس در ارائه ی خدمات پس از فروش برای انواع کالاهای خریداری شده، به بیش از 11 سال می رسد و این امر
نشان از تجربه ی بالا، تخصص و مهارت های عالی افراد شاغل در این مجموعه می باشد.
شما می توانید پس از خرید وسیله ی مورد نظر، با استفاده از شماره های قید شده در دفترچه راهنمای وسیله، با مراکز خدمات پس از فروش زیمنس تماس حاصل کرده
و جهت دریافت خدماتی همچون سرویس وسیله، نصب یا تعمیرات مورد نیاز، اقدام به ثبت درخواست نمایید.
پس از بررسی درخواست شما توسط کارشناسان مجموعه، بهترین فرد متخصص در رابطه با مشکل مورد نظر، جهت مراجعه به محل، تعیین خواهد شد.
تکنسین های متخصص مجموعه ی زیمنس، پس از تماس با شما، جهت خدمت رسانی به محل مراجعه خواهند کرد.
انواع لوازم خانگی اصل
خدمات پس از فروش زیمنس، تنها توسط نمایندگی های رسمی این شرکت عرضه خواهد شد.
بنابراین برای دریافت خدمات پس از فروش لوازم خانگی زیمنس، حتما به این مراکز مراجعه کرده و پس از انجام خرید،
جهت دریافت خدمت مورد نظر اقدام فرمایید.
ارائه ی خدمات اصلی مرتبط با هر کالا از جمله: تهیه ی قطعات اصلی هر وسیله ی خانگی، ارائه ی خدمات مربوط به نصب و راه اندازی وسایل،
سرویس های دوره ای، تعمیر و رفع نواقص وسایل خانگی، به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
پس از ثبت درخواست در سامانه یا تماس با اپراتورهای پاسخگو در مجموعه ی siemens، از طرف کارشناسان متخصص
شاغل در مجموعه ی زیمنس جهت ادامه ی فرایند، با شما تماس گرفته خواهد شد.
خدمات پس از فروش
گارانتی یا ضمانت نامه، یکی از مهم ترین فاکتور های موثر در ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان،
برای خرید و فروش لوازم خانگی، می باشد.
گارانتی زیمنس، در باکس های عرضه ی محصولات به مشتریان تحویل داده شده و امکان پیگیری تمام خدمات مرتبط
با وسیله برای آنها، فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است مواردی که مشمول گارانتی محصولات زیمنس هستند، به صورت کاملا واضح
در دفترچه راهنما بیان شده اند.
پاسخ دهی آنلاین
گارانتی اصلی زیمنس
شرکت زیمنس آلمان، به دلیل حفظ کیفیت و اصالت محصولات خود، گارانتی اصلی زیمنس را به عنوان
شناسه ی فروش لوازم خانگی این شرکت عرضه نموده و راهی بازار مصرف، میکند.
گارانتی یا ضمانت نامه ی شرکت زیمنس، برای تمامی محصولات خریداری شده از این شرکت عرضه شده
و باعث تشخیص محصولات اصلی از نمونه های فیک موجود در بازار خواهد شد.
گارانتی
یکی از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت زیمنس، تهیه ی قطعات وسایل خانگی این برند معتبر، می باشد.
هر وسیله ی خریداری شده، ممکن است پس از مدتی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض قطعه داشته باشد.
در شرایط کنونی، تهیه ی قطعات اصلی و با کیفیت بسیار مهم می باشد.
زیرا برخی از افراد سودجو، با قیمت های گزاف و غیر واقعی، اقدام به فروش قطعات بی کیفیت لوازم خانگی نموده و باعث ضرر رساندن
به خریداران خواهند شد.
شرکت زیمنس برای رفع این مشکل و حفظ رضایت مشتریان خود، تامین قطعات لوازم خانگی این برند را بر عهده داشته و
به عنوان یکی از بهترین سرویس های ارائه شده توسط این شرکت، باعث جلب رضایت مشتریان خود شده است.